اس ام اس و ساخت یک طرح کمپین SMS

با ساختن یک اس ام اس و یک کمپین SMS کمی متفاوت تر از بازاریابی معمولی مبارزات انتخاباتی اما نه خیلی است. (برای خواندن مجموعه ما را در حال توسعه استراتژی بازاریابی، در اینجا کلیک کنید).
گام اول: تعریف و جمع آوری مخاطبان خود را

کسی را می خواهید به هدف قرار دادن؟ همانطور که با تمام کمپین های بازاریابی، شما می توانید یک کمپین اس ام اس یا  SMS موثر بدون مخاطبان تعریف توسعه نیست.

 

اس ام اس و ساخت یک طرح کمپین

اس ام اس و ساخت یک طرح کمپین

به عنوان یک قطعه بازاریابی، کمپین اس ام اس یا همان  SMS باید به این شرکت استراتژی بازاریابی کلی و طرح مناسب و کراوات با تمام ارتباطات شرکت در لحن و شخصیت. (برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی توسعه پیام های بازاریابی موثر، اینجا کلیک کنید.)

چند راهنمایی در مورد اس ام اس پیام:

اختصار: هر کلمه شمارش هنگامی که شما به 160 کاراکتر یا کمتر. کوتاه، شیرین، به این نقطه، و قانع کننده بسیار مهم هستند.
ضرورت: کاربران به سرعت پاسخ به اس ام اس، یا نه در همه. بر خلاف دیگر رسانه بازاریابی، دریافت کنندگان به ندرت متون دوباره. ساخت ارائه می دهد بسیار هم حساس مانند یک پیشنهاد انقضای کد می توانید مردم را به عمل می کنند و سرعت عمل.
خلاقیت: اس ام اس همه متن. شرکت نمی تواند در طرح بزرگ تکیه برای رسیدن به اهداف خود و در عین حال آنها باید خلاق باشد. چند سال پیش، هارلی دیویدسون موفقیت با یک “دوازده روز کریسمس” ارتقاء از طریق اس ام اس یا  SMS که شامل یک معامله در هر روز بود. (برای اطلاعات بیشتر در مورد ارتقاء، اینجا کلیک کنید.)

گام سوم: پیگیری نتایج اس ام اس

همانطور که با هر برنامه بازاریابی، شرکت ها نیاز به درک چگونه به تعیین موفقیت و چگونه به تنظیم مبارزات انتخاباتی برای نتایج بهتر است. (برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی اندازه گیری بازاریابی، دانلود کاغذ سفید ما.)

نظر شما چیه؟