مخاطبانتان را با اسم خطاب کنید

اگر این امکان برای تان فراهم است از سرویهایی استفاده کنید که بتواند در ابتدای پیام مخاطبتان را با نام مورد خطاب قرار دهد. تفاوت در تاثیر این دو حالت خیلی جالب تر است . مقایسه کنید : “جناب آقای رحمتی عزیز، شما برای … دعوتید”

اگر از سیستمی استفاده می کنید که امکان این نوع ارسال را دارد همین الان شروع کنید. با اینکار مشتری حس می کند آنقدر برای شما مهم است که حتی شما اسمش را هم به خاطر دارید .

نکته قابل توجه اینست که بایستی متن ها و مطالب را کوتاه و جالب بنویسید. برای جلب توجه مخاطبتان و متعجب کردن آنها فقط چند ثانیه فرصت دارید .

یکی از بهترین مزایای بازاریابی با اس ام اس امکان اندازه گیری موفقیت آن می باشد. ضمن اینکه بوسیله ویژگی ارتباط دو طرفه اس ام اس میتوانید ارتباط خیلی خوب و اولیه ای با ذهن مشتریان نیز بر قرار کنید . مثلا با ارسال این اس ام اس: “شما برای جشن افتتاح فروشگاه ستاره در تاریخ ….. در محل فروشگاه دعوتید ، با ارسال اس ام اس ( من عاشق فروشگاه ستاره هستم ) 15٪ تخفیف دریافت کنید.” .

آنها فقط با یک نگاه باید متوجه بشوند شما که هستید ؟

دارای چه محصولاتی هستید ؟ چه موضوعی را می خواهید با آن ها مطرح کنید ؟

کاری دشوار است ولی غیر ممکن نیست . و در صورت انجام آن نتیجه اش شگفت آور خواهد بود-

نظر شما چیه؟