زیاد کردن اعتماد مصرف کنندگان به وسیله شخصی سازی پیامک :

کانال بی سیم دارای مزیت بالقوه برای فرستادن اطلاعات دقیق­تر و مهمتر و دارای جزییات بیشتر است ، پیامک را می توان با توجه به هر یک از مشتری­ها تهیه کرده و نتیجه بهتری گرفت. از آنجا که موبایل جزء وسایل شخصی می­باشد ، بازاریاب­ها می­توانند هرشخصی را به صورت جداگانه با در نظرگرفتن ویژگی ­هایی مانند موقعیت اجتماعی ، علایق شخصی ، زمان و مکان ، مورد توجه قرار دهند ، که این امر اعتماد مشتریان را بیشتر و بیشتر می کند .

زیاد بودن میزان یادآوری و به خاطرسپردن مشتریان از طریق تبلیغات در پیامک :

چون این پیامک به صورت مشخص و به­ وسیله شخصی­ترین رسانه ارسال می شود در ذهن گیرنده پیامکنقش می­بندد و از قدرت اثرگذاری بالایی برخوردار است .

 

پیامک

پیامک

 

امکان ذخیره‌سازی پیامک و ارسال آن برای مشتریان دیگر :

در صورتی که پیامک دارای جذابیت بیشتری نسبت به سایر تبلیغات بوده و محتوای پیامک آن افراد را به فرستادن آن تشویق کند بازاریابی ویروسی محقق می­شود که می‌تواند کارآیی تبلیغات را به صورت تصاعدی زیاد کرده و شرکت را از مزایای ­بی‌شمار آن منتفع سازد .

از آنجایی که فرستادن پیامک یکی از فناوری های به روز ارتباطی هست که در دنیای بازاریابی برای برقراری ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می­گیرد ، تیم مشاوره­ ای شرکت راینت با همکاری با شما در تبلیغات اینترنتی خدمات خود را از طریق پیامک به مشترکین و مشتریان خود ارائه می کنند و شما کاربران محترم می­توانید از خدمات جدید و به روز شرکت راینت برخوردار شوید .

نظر شما چیه؟