پیام کوتاه و مشکلاتش

پیام کوتاه

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصل کاربرد سامانه های پیام کوتاه یا همان پنل در کجاست؟ و یا چه کسانی می توانند از آنها استفاده کنند؟ یا شاید یه دنبال توجیه اقتصادی استفاده از آنها هستید. در ادامه با مطرح کردن یک مثال کاربردی درصدد رفع این ابهامات و پاسخ به سوالهای مطرح شده خواهیم بود.

فرض کنید شما صاحب یک تولیدی هستید و نیاز دارید کالا و محصول خود را به دیگران معرفی نمایید، یا محصولی را که مدتها در صدد تهیه آن بوده اید آماده کرده اید و وارد بازار نموده اید، سایر رقبای شما دست روی دست نخواهند گذاشت.

در کمترین زمان ممکن محصول مشابهی را تولید و با تبلیغات زیاد خود را به عنوان اولین تولیدکننده آن محصول معرفی می نمایند. شما به عنوان مبدع این محصول باید قبل از آنکه رقبایتان به فکر تولید محصول مشابه بیافتند تبلیغات خود را انجام دهید و به کل و یا بخش اعظمی از بازار هدف خود اطلاعرسانی های لازم را انجام دهید. ممکن است محصولی دارید که مخاطبان از کاربرد و یا موجودیت آن بی اطلاع هستند.

ممکن است مشتریان بالقوه زیادی داشته باشید، اما محصولی دارید که باید هرچه زودتر آن را بفروشید. یکی از ساده ترین و سریعترین روشهایی که می توانید برای اطلاعرسانی به مشتریان جدید و یا قدیمی خود انجام دهید ارسال پیامک است.

اه

اینگونه سرویسها هیچ تفاوتی در اصل کار که ارسال و دریافت پیامک می باشد ندارند. اما تفاوت اصلی در نحوه عملکرد، راحتی و عامه پسند بودن، سرعت، ارائه امکانات مختلف با توجه به سلایق مختلف، ارائه گزارشات دقیق و قابل استناد و همچنین ارائه وب سرویسهای متنوع برای استفاده در سایت و یا نرم افزار دیگر می باشد.

برای محصول خود چه مقدار هزینه کرده اید؟ شما می توانید با هزینه کردن حداکثر 5 درصد از این مقدار برای هر محصول اقدام به معرفی کالا و یا خدمات خود به افرادی که شاید تا به حال نامی از محصول شما نشنیده باشند، نمایید. با توجه به هزینه اندک اینگونه تبلیغات نسبت به سایر روشهای موجود یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما استفاده از سامانه های ارسال و دریافت پیام کوتاه یا همان پنل است.

نظر شما چیه؟