پیام کوتاه یک SOS کوچک برای بازاریابی

 

تحلیلگران شکستن نقش همیشه در حال تکامل از پیام کوتاه های متنی در زندگی روزمره کاربران و در نتیجه، در برنامه های بازاریابی پیام کوتاهی بوجود آمده است .

در اینجا یک آمار جالب است: 94 درصد از پیام های پیام کوتاه در سه دقیقه باز کرد. که با توجه به استراتژیست های بازاریابی دیجیتال در داده Teradata است. در واقع، آنها می گویند که کاربران تلفن همراه به عنوان خوانده شده 98٪ از تمام پیام های متنی خود را در مقابل فقط 29 درصد از سخنان، 20٪ از ایمیل ها، و تنها 12 درصد از پست های فیس بوک.

پیام کوتاه یک SOS کوچک برای بازاریابی

اس ام اس  یک SOS کوچک برای بازاریابی

 

 

 

“هنگامی که پیام کوتاه  تلفن های ما ارتعاش، ما تعامل، گفت:” شان Shoffstall، VP داده Teradata از نوآوری و استراتژی، در این شرکت 2015 کنفرانس و نمایشگاه همکاران در آناهایم. “پیام کوتاه های روانی است. بنابراین، پیام کوتاه یا همان اس ام اس یک کانال بزرگ است که می تواند تعاملات، وفاداری، و تبدیل رانندگی است. ”

Shoffstall و سلامت مدیر بازاریابی پیام کوتاه برایان درو گفت که در طول دهه گذشته، تجارب کاربران تلفن همراه پیام کوتاه به سرعت در حال تکامل یافته اند، به ویژه هنگامی که آن را به پیام کوتاه می آید. آنها می گویند که در حال حاضر، اس ام اس یا همان اصطلاح فارسی آن که پیام کوتاه است تنها شخصی، پیام های کوتاه به خانواده و دوستان شامل نمی شود. اگر درست انجام شود، مصرف کنندگان در واقع به دنبال پیام ها از یک نام تجاری، که ارتباط است که شامل همه چیز، از یادآوری و اطلاعیه ها به مشوق ها، پاداش، و قدردانی است.

نظر شما چیه؟