پیام کوتاه یک SOS کوچک برای بازاریابی2

 

 

درو گفت: “اس ام اس یا پیام کوتاه یک فرم بسیار صمیمی از ارتباطات است.” “ارسال پیام کوتاه خوب برای پیام های شخصی، از سازمان های سیاسی و غیر انتفاعی است که به باورهای شخصی ضربه بزنید و باعث به خرده فروشی، مهمان نوازی، و خطوط هوایی، که به نظر می رسد واقعا خوبی با پیام کوتاه به دلیل پیام های مربوطه در آن لحظه دقیق در زمان است.”

Shoffstall و درو می گویند که می خواهند به بازاریابان شامل پیام کوتاه را به استراتژی کلی خود نیاز به درک دو چیز است: هر نام تجاری نیاز به یک استراتژی محتوا پیام کوتاه و هر دریافت کننده نیاز به انتخاب کردن به پیام  کوتاه های شما. “یک استراتژی به محتوا وجود دارد. به سادگی از متن پیام کوتاه، Shoffstall گفت: “هنر به طراحی متن پیام کوتاه وجود دارد. “و این واقعیت است که شما باید مانند یک قطعه از اطلاعات شخصی اجازه می دهد تا شما را به یک پیام شخصی.”

“این یک امتیاز به این نوع از دسترسی مستقیم و استراتژی خود را باید منعکس کننده که آن را یک امتیاز است،” درو گفت در حالی که بحث در مورد اهمیت ایجاد یک استراتژی است که در انتخاب، قابل فهم از کاربران تلفن همراه متمرکز شده است. “بازاریابان نیاز به یک استراتژی صدا است که در یک دلیل خاص که چرا شما در حال ارسال پیام و ساخته شده است که شما آنها را ارسال به.” در واقع، Shoffstall گفت که او و تیم خود را با توسعه و سپس اجرای استراتژی انتخاب کردن در شروع را برای مشتریان خود را قبل از ارسال یک پیام کوتاه به مصرف کنندگان است.

“، انتخاب کردن در استراتژی باید در مصرف کنندگان تمرکز که اطلاعات شما در حال حاضر و در مشتریان بالقوه جدید، با روش هایی مانند برنامه های وفاداری و معاملات تبلیغاتی” او گفت. انتخاب کردن، قابل فهم به ویژه مهم است هر دو استراتژیست گفت، از پیام کوتاه یک کانال که می تواند پول گیرنده هزینه شده است. “حتی اگر بسیاری از ما پیام کوتاه های متنی نامحدود در برنامه های ما، ما هنوز هم برای کسانی که برنامه پرداخت،” Shoffstall ادامه داد. “[بازاریابان] در واقع گرفتن برخی از درآمد یا منابع از مصرف کنندگان است. بنابراین [صنعت] قوانین برای مصرف کنندگان راه اندازی بسیار به شدت. “

نظر شما چیه؟