پیام کوتاه ها و چگونه تغییر فرهنگ ما2

 

در حالی که پیام کوتاه های متنی است بدون محدودیت سنی بازدید کنندگان ، آن تجدید نظربیش به جمعیت جوان،
که مورد بود حتی در روزهای اولیه آن (هیلبرندهمکاران.، 2010). پروژه پیو اینترنت و زندگی در آمریکا مورد بررسی
در سراسر کشور نشان دهند نمونه نسبی سن نوجوانان
D-
17 و آنها
خانواده در سال 2010 و نشان داد که چگونه گسترده فرهنگی پیام کوتاه است
در سراسر U تبدیل.
Sجمعیت.معمولی آمریکایی نوجوان می فرستد و یادریافت 50 پیام کوتاه های متنی از یک روز در حالی که متوسط بالغ می فرستد و یا دریافت
10. قریب به اتفاق 88٪ از سلول نوجوان کاربران تلفن متن در سال 2010 messagedدر مقایسه با 51٪ در سال 2006. که 54 درصد از همه گزارش نوجوانان پیامکاد متن روزانه پیام کوتاه،با 31 درصد بنا به گزارش ارسال بیش از 100 متن پیام در روز (3000 متون از یک ماه) و 15٪ متر ارسال پیام کوتاه سنگ از 200(6000 متون در هر ماه) (Lenhart، 2010).
در تضاد، فقط
8٪ بزرگسالان
گزارش ارسال بیش از 100 پیام کوتاه های متنی در روز و فقط 15٪ گزارش ارسال بیش از 200
. با این حال، متوسط عدد از روزانه متون برای بزرگسالان
افزایش یافت

 

 

 

 

پیام کوتاه ها و چگونه تغییر فرهنگ ما2

پیام کوتاه ها و چگونه تغییر فرهنگ ما2

از سپتامبر 2009 تا مه 2010، پیشنهاد میی دهد INGکه بزرگسالان استفاده در نهایت ممکن است گرفتن تا نرخ نوجوان.صرف نظر ازکاربرانسن

نگرش اجتماعی نسبت به متن
پیام کوتاه است به نوبه خود منفی باشند. به عنوان مثال، کتی هافنر مورد بحث برخی از هفتم
E انشعابات بالقوه پیام های متنی گسترده نوجواناندر یک
2009 مقاله درنیویورک تایمز. او توجه به آمار ، چنین به منزله به طور متوسط 2 ، 272 متون که
نوجوانان آمریکایی در هر ماه ارسال ، و نوجوانان نتیجه ثابت حواس پرتی دوم مشکل در تمرکز .
اودر نظر می گیرد مشکلاتی از قبیل مشکل بالقوه خواب با چنین پی در پی اختلالات و چگونه معلمان مبارزه با متن مکرر دانش آموزان خود را پیام در کلاس . از طریق داستان حدیثی خانواده، او حتی PO معرفی راه حل های بالقوه که پدر و مادر می تواند پیاده سازی ، مانند
SE تی تیINGساعت پیام کوتاه. او این پیام کوتاه  است که در نهایت چیزی نیاز به ارسال می کند
در مورد این اس ام اس انجام-شوق، ومیل گروه در حال رشد از به طور مشابه متن پدر و مادر فعال
به مثال زدن.اما،اومقاله به تصویر می کشد نوجوانان(و پدر و مادر)مصرف کنندگان به عنوان کور جاهلانه در برخی از نوع گرفتاراعتیاد است. باید کنندگان پیام کوتاه واقعا دیده می شود به عنوان قربانی به یک روند؟

نظر شما چیه؟